Gezondheid

VOEDINGSADVIES

Bij Yasna Overloop kan U terecht voor advies over alles wat met voeding te maken heeft. Als gediplomeerde diëtiste kan zij wetenschappelijk onderbouwde informatie en advies geven rond voedings- en gezondheidsproblemen.

Ze geef voedingsadvies voor alle leeftijden, voor een gezonde levensstijl of specifieke aandoeningen/ziekten, zoals:

Overgewicht en obesitas

Dyslipidemie: hoge cholesterol en/of triglyceriden

Hart- en vaatziekten

Voedselallergieën en/of –intoleranties zoals gluten, lactose

Slikstoornissen

Ondervoeding of het risico op ondervoeding

START YOUR HEALTH PROGRAM

Een gezonde geest voelt zich gelukkig in een gezond lichaam maar het is niet altijd even gemakkelijk om ons lichaam gezond te maken en/of te houden.

Daarom is er het programma "Start your health program" waar je samen met 2 professionals gedurende 3 maanden een persoonlijk programma volgt om sporten en gezond eten in je dagelijks leven te integreren.

Erno verzorgt jou persoonlijk bewegingsplan aangepast aan je doel dat je voor ogen hebt en je agenda. Wat zit hier inbegrepen?

• Inspanningstest ter bepaling van je hartslagzones op de fiets of de loopband
  • Analyse van je dagelijkse activiteit
  • Trainingsschema via TrainingPeaks van 3 maand met progressieve opbouw.
  • Opvolging en adaptatie van het schema via TrainingPeaks en minimaal maandelijks contact via mail of whatsapp

Yasna helpt je met zoeken naar een manier om je gewicht op peil te brengen en je te leren hoe je gezond kan eten & leven.

• Intakegesprek 1u
  • Eerste opvolging 1u
  • 2 Opvolgsessies 30min

ACCUPUNCTUUR

Acupunctuur werkt in op het functioneren van ons lichaam. Door het aanprikken van welbepaalde punten worden prikkels gegeven aan ons zenuwstelsel die de zelfregulerende systemen van ons lichaam activeren.

Klachten die behandeld kunnen worden;

- hoofdpijn, migraine, spanningshoofdpijn, nekpijn (artrose), rugpijn en ischias, schouderpijn

- allergieën zoals hooikoorts, astma

- depressie, neerslachtigheid, nerveuze hartkloppingen

slapeloosheid , hyperventilatie